Linkblog

Vagyis az első vizsgák, ugyani ahogy a korábbi bejegyzésben említettem egyből dupla vizsgával vágtam a lecsóba! A tanulmányi rend itt kicsit más: a tömbösítések miatt nincs kimondott órarendem, ami az egész félévem során érvényes lenne. Ha vendégelőadók is vannak az mégjobban bekavar, mert előfordul, hogy ők csak hétvégén érnek rá... Viszont így egyszerre csak 2-3 tantárgyam "aktív", szerintem így jobb!

A követelmény többféle lehet: írásbeli vizsgák (irodalom, vagy órai anyag alapján), esszé, tanulmányi napló, csapatmunka, és/vagy prezentáció. Nekem most 2 "book exam"-em volt, azaz írásbeli vizsga kötelező irodalomból. Persze van, hogy több rendelkezésre álló forrásból választhatunk, hogy melyikből akarunk vizsgázni...

Minden tanszéknek megvan a saját vizsganapja. Havonta egy alkalom, nekünk hétfőnként. Egy héttel korábban regisztrálni kell, feltüntetve hogy milyen könyvekből is vizsgázunk. A számonkérés napján nagy tömeg a vizsga helyszíne előtt. ABC sorrendben adják ki a névre szóló borítékokat, így mindenki folyamatosan helyet foglal. Táskák oldalt, egy hely kihagy, szokásos rend. Mindenki egyszerre kezdi, és legalább fél órát benn kell maradni. Nekem most kicsit több idő kellett...:)

Amint látszik ha valaki nem bír magával akár minden vizsgáját megcsinálhatja már szeptemberben. Persze attól az órákra még be kell járni. De nekem tetszik ez a rendszer. Sokkal nagyobb szabadságot ad, folyamatosabb tanulást eredményez, és nem összpontosul minden (tanulás, stressz és kialvatlanság) egyetlen hónapba, mint otthon...

 

Címkék: tanulás egyetem vizsga erasmus

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bubierasmuson.blog.hu/api/trackback/id/tr902401416

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása