Linkblog

A múlt héten kellemetlen "élmény"-ben volt részem, hiszen elkezdtem süllyedni, miközben egyetlen ülő alkalmatlanságomon, a fitballomon ültem... Igen, kilyukadt. Gyors összecsomagolás, blokk keresés, és indulás a boltba, ahol vettem. Megmutattam a vevőszolgálatos hölgynek, oké: "Újat szeretnék, vagy a pénzem vissza?" Én az új fitballt választottam, telefon, fél perc se tellik el, jön egy eladó. Megnézi mi kell, megy és hozza. Tessék, ennyi volt. Köszönöm szépen! Semmi papírmunka, semmi bizonygatás, hogy ez az én hibámból lyukadt ki és hasonló dolgok amik "jómagyar" tapasztalataimból egyből eszembe jutottak a szerencsétlenség történtekor. Itt végre éreztem, hogy a vevő a király!:)

 

Címkék: finnország

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bubierasmuson.blog.hu/api/trackback/id/tr782364170

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása