Linkblog

Következő utam a sportórákkal kapcsolatban az uszodába vezetett. Nincs túlzottan nagy szükségem úszásoktatásra – köszönhetően az egykori Team 2000-ZÚK edzői stábjának –, de így legalább szemügyre vehettem az uszodát. Mondanom se kell, volt mit megnézni… Már az öltöző vége felé be lehet nézni az egyik medencébe egy üvegablakon keresztül. Ez egy 25 méteres medence 1-, 3- és 5 méteres tramppal, illetve 5- és 10 méteres toronnyal. Kis gyerkőcök épp hátraszaltókat ugráltak 10 méterről, mikor megérkeztem… Ezen kívül van egy 50 méteres versenymedence, egy hatalmas pezsgőfürdő, ahonnan csúszdán is megközelíthető az alatta lévő élő folyó és élménymedence, valamint van egy hullámmedence is egy komolyabb csúszdával. És persze szaunák az öltözőkben. Mindez egy Alvar Aalto által tervezett hatalmas épületben.

Ezen az órán a gyorszúszás volt terítéken, de kicsit unalmas volt. Edelevvel ketten voltunk külföldiek, így az 5 perces finn beszédet 2 mondatos angol követte. Emiatt a vége felé már kezdtem kicsit fázni, mivel elég sokat álltunk a vízben. De értékelendő, hogy szinte mindent kipróbáltunk, és amennyire 1,5 óra alatt lehet az oktató próbálta csiszolni a technikánkat. Elég rég használtam már úszódeszkát, vagy ellenállást. Nem mondom, hogy kellemes emlékeket idéztek fel bennem ezek a kiegészítők, de jó volt őket újra használni!:)

 

Címkék: sport egyetem finnország úszás uszoda erasmus

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bubierasmuson.blog.hu/api/trackback/id/tr602471586

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása