Linkblog

Augusztus 8-án a felnőtt országos bajnokság 4x400 méterével számomra véget ért az idei atlétika szezon. A pihenés aktív fajtáját választottam, hiszen másnap már mentem is le a grundra kosárlabdázni. Majd 6 nap múlva már a rendszeres törzserősítést is elkezdtem saját testsúllyal. Volt, hogy ezek után az edzések után dobtam 3-400-at kosárra...

Finnországban az első héten csak kerékpároztam, annyi nehezítéssel, hogy az akkor még bicikli nélkül maradtakat szállítottam a csomagtartómon. Utána már kocogni is eljártam, és a szállásomnál található játszótéren törzserősítést is csináltam. A rendes edzést a héten kezdtem el. Vagyis inkább ráhangolódásnak nevezném az alapozásra. Általában az itteni nagyobb pályán edzem, ahol többek között a 2008-as összetett Európa kupa is volt, és Zsivóczky Attila tartja tízpróbában a pályacsúcsot... A pálya kellemes környezetben, egy dombon található park közepén helyezkedik el. Amennyiben szükséges a parkban tudok emelkedőzni, lépcsőzni, és ösvényeken is futni. Ha pedig rosszra fordulna az idő van egy 200 méteres fedett csarnok – az alagsorban alatta egy jégpályával. Ugyan nem döntött kanyarokkal, de ez legyen a legnagyobb bajom... Ja, és persze a pályahasználat mindenhol ingyenes!

Remélem itt is sikerül rendesen megcsinálni az alapozást, annak ellenére, hogy még ha van is társaságom edzésen, igazából nincs kivel futnom...

 

Címkék: edzés jyväskylä

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bubierasmuson.blog.hu/api/trackback/id/tr442308372

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása