Linkblog

Ugyan a legtöbb Erasmus-os diákkal ellentétben én főként tanulási céllal jöttem ide, de már-már magamat is meglepem szorgalmammal! Az elmúlt két hét eléggé a tanulás köré összpontosult. Történt ugyanis, hogy a könyvtárban járva kíváncsiságból megnéztem milyen nehéz falat is lesz az eseményszervezés ajánlott irodalma a maga 570 oldalával. Kicsit rémisztő a könyv kinézete, de ha már ott voltam, kivettem. Olyan jól haladtam, hogy megelőlegeztem magamnak egy regsiztrációt a mai vizsgára – 1 héttel kell az adott vizsganap előtt jelentkezni a vizsgára. Hogy még izgalmasabb legyen felvettem egy másik vizsgát is, "Sport Finnországban". Gonoltam a három aprócska, mindössze 60 oldalas könyvek meg se fognak kottyanni. Mondanom sem kell, a majd 750 oldal angol irodalom kissé megfeküdte a gyomrom... Mostanra egy kicsit besokalltam, de így a vizsgák után azt mondom, hogy a héten jöhet egy kis pihenő!:) Így lesz időm szocializálódni, blogolni, és a mostani időjárást figyelembe véve akár téli sportot űzni is.

Címkék: tanulás egyetem erasmus

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bubierasmuson.blog.hu/api/trackback/id/tr582397084

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása